€ 23,00
Tijdelijk niet leverbaar, leverdatum nog niet bekend
Verzendkosten € 4.95 | Eén euro vanaf € 30,- aan boeken
Gratis afhalen, elke dag open!
Tekst achterflap
Moving beyond the usual genres of form in graphic design’s canonical history, ‘Designing History’ proposes a model centred on bureaucratic instruments of identity, ownership, value, and permission: money, passports, certificates, property deeds, etc. It considers the implications of a design history of the document, where the designer shifts from being a practitioner of conventional design histories to become subject and agency of bureaucratic authority. The book is a revised edition of ‘Immutable: Designing History’ (2022) and includes an extended essay that contextualizes the project as a remapping of graphic design’s historical, pedagogical, and practical assumptions.
Details
| EAN : | 9789083404103 |
| Uitgever : | Idea Books B.V. |
| Publicatie datum : | 12-03-2025 |
| Uitvoering : | Paperback / softback |
| Taal/Talen : | Engels |
| Hoogte : | 240 mm |
| Breedte : | 157 mm |
| Dikte : | 14 mm |
| Gewicht : | 351 gr |
| Status : | Tijdelijk niet leverbaar, leverdatum nog niet bekend |
| Aantal pagina's : | 192 |