WAJSBERG*MARKETING RESET

Auteur Marc Wajsberg
ISBN
9789402125740
116 Pagina's
Paperback
Inkijkexemplaar
Hopelijk beseft u na het lezen van dit boekje in dat het hoog tijd is een Marketing Reset te doen. De vastgeroeste gewoontes overboord te gooien en een eigen Zero Moment Of Truth in te lassen. Een analyse van de communicatiemiddelen die bij u echt zorgen voor rendabele klanten. Een doordachte blik werpen op het koopproces van de – steeds meer – digitale consument. Een keuze maken waar en wanneer u die consument tegemoet wil treden. Er voor wil zorgen dat u de consument informeert van uw bestaan, verleidt met uw aanbod en aanzet bij u te kopen. Dit boek is geen handleiding online reclame. Als u verwacht dat u na het lezen ervan een account kan openen en opstellen bij Google AdWords, Bing of Facebook en meteen efficiënt adverteren, dan moet ik u nu al ontgoochelen. Dat is niet mijn bedoeling. In dit boek wil ik u wijzen op het belang van het herdenken van uw marketingcommunicatie. Uw ogen – voor zover nodig – openen op de nieuwe realiteit. Die van de digitale consument. De consument die, net als u en uw directe omgeving trouwens, veel tijd online doorbrengt en daar steeds meer informatie haalt.
Niet op voorraad

Neem contact op voor de mogelijkheden tot bestellen.

E-mailen naar een vriend
  • Gratis verzending bij bestellingen boven de € 49,-
  • Eerste boek gratis bij boeken onder de € 10,-
  • Niet goed geld terug garantie 024-3221734
  • Vertel je vrienden over Roelants en ontvang € 5,-
Boekhandel Roelants
Locatie

Boekhandel Roelants [Voorheen De Oude Mol]
Van Broeckhuysenstraat 34
6511 PJ  Nijmegen

roelants@roelants.nl
024-3221734