Verdiende aandacht

Auteur Klaas Weima
ISBN
9789400501324
Jaarlijks besteden Nederlandse marketeers 4 miljard euro aan gekochte media-aandacht. Inmiddels krijgen we elke 11 seconden een reclameprikkel op ons afgevuurd. Als gevolg daarvan zappen, skippen en blokkeren mensen deze prikkels en verliest gekochte merkaandacht zijn glans.



Verdiende aandacht beschrijft een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk. De merken van morgen praten liever met dan tegen mensen.



Dit praktische handboek bevat:

+ strategische inzichten van vijftig visionairs;

+ de nieuwste communicatiemodellen;

+ veertig aansprekende cases, waaronder KLM, Hi, Nijntje, Philips;

+ handige checklists voor sociale merkactivatie;

+ het antwoord op hoe je merkaandacht verdient;

+ de 'reisplanner' om je merk in zes stappen klaar te stomen voor verdiende aandacht.



Klaas Weima is oprichter van Energize, een interactief bureau en helpt merken met het genereren van verdiende aandacht. Klaas schrijft en blogt regelmatig voor Marketingfacts, Tijdschrift voor Marketing, MarketingRSLT, Emerce en MolBlog. Hij spreekt graag over zijn passie interactieve marketing en merken, en is host van zijn podcastshow SparkCast.



www.verdiendeaandacht.nl


Niet op voorraad

Neem contact op voor de mogelijkheden tot bestellen.

E-mailen naar een vriend
  • Gratis verzending bij bestellingen boven de € 49,-
  • Eerste boek gratis bij boeken onder de € 10,-
  • Niet goed geld terug garantie 024-3221734
  • Vertel je vrienden over Roelants en ontvang € 5,-
Boekhandel Roelants
Locatie

Boekhandel Roelants [oude mol]
Van Broeckhuysenstraat 34
6511 PJ  Nijmegen

roelants@roelants.nl
024-3221734

Books by Roelants [@Radboud]
Thomas van Aquinostraat 1A
6525 GD  Nijmegen

024-7370273