The future of shopping


Nederlands | 19-04-2022 | 274 pagina's

9789492873064

Hardback


  Lees de eerste pagina's

€ 29,99

  VOEG TOE AAN MIJN WINKELWAGEN
 Voorraad

   Op voorraad bij leverancier

   Verzendkosten € 4,95 | Gratis bezorging vanaf € 30,-

   Gratis ingepakt!




Tekst achterflap

De bekroonde retailgids The future of shopping: where everyone is a retailer is, na gevierde uitgaves in het Frans, Engels en Chinees, terug met een volledig nieuwe editie The Future of shopping: re-set re-made re-tail.

Een pandemie, wereldwijde digitale disruptie en een grondstoffenrace hebben het winkellandschap danig hertekend. De globalisering laat zich van een onverwachte kant zien. We zitten midden in een wereldwijde transformatie, waarbij machines slimmer worden dan mensen, de wereldbevolking samen met de CO2-uitstoot stijgt en een handvol megaconcerns de macht naar zich toe trekt. Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven? Die vraag is urgenter dan ooit.

Voor de oorspronkelijke versie van dit boek ontvingen de auteurs de prijs van Managementboek van het Jaar 2018. De jury schreef: 'Het fijne van een managementboek dat voor een breed publiek interessant is, is de schrijfstijl. Ook daaraan hebben de auteurs gedacht en zij zorgden voor een vlot leesbaar boek. Je wilt het bijna niet wegleggen en laat je met plezier meeslepen van hoofdstuk naar hoofdstuk.'

Slogan/Promotie

Heeft u vertrouwen in de (post-)virale retail?

Details

ISBN :9789492873064
Auteur: 
Uitgever :Duuren Media, Van
Publicatiedatum :  19-04-2022
Uitvoering :Hardback
Taal :Nederlands
Hoogte :245 mm
Breedte :178 mm
Dikte :21 mm
Gewicht :626 gr
Status :Op voorraad bij leverancier
Aantal pagina's :274