De Mondriaan van Marketing
Lisa van Noorden
Nederlands | 27-09-2024 | 256 pagina's
9789089657503
Hardback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 34,99
Verzendkosten € 4.95 | Eén euro vanaf € 30,- aan boeken
Gratis afhalen, elke dag open!
Tekst achterflap
Word een meester in het creatieve proces en creëer sprankelende communicatie die doelgroepen raakt. Marketeers, ondernemers en conceptdenkers moeten voortdurend creatieve merkcommunicatie bedenken om doelgroepen te raken. Maar overhaaste ideeën kunnen ook leiden tot oppervlakkige communicatie. Waardoor het hoofd van consumenten dichtslibt. Om dit te doorbreken is geestverruimende communicatie nodig.
‘De Mondriaan van Marketing’ biedt een oplossing voor de uitdaging om strategie, creativiteit en uitvoering op elkaar af te stemmen met de Focus-Flow-Form strategie. Hierbij kunnen conceptdenkers veel leren van kunstenaars. Het is een ultieme gids die ideeën omvormt tot communicatiemeesterwerken en een begrijpelijke structuur biedt voor professionals die op hoog creatief niveau met doelgroepen willen communiceren.
Lisa van Noorden traint professionals in creatief communiceren en is zelf kunstenaar. Zij werkt als creatief strateeg en coach met de meest bekende organisaties en merken. Meer dan 15 jaar kennis en ervaring zijn samengebracht in dit persoonlijke boek.
Details
EAN : | 9789089657503 |
Uitgever : | Duuren Media, Van |
Publicatie datum : | 27-09-2024 |
Uitvoering : | Hardback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 216 mm |
Breedte : | 155 mm |
Dikte : | 24 mm |
Gewicht : | 643 gr |
Status : | Op voorraad bij leverancier |
Aantal pagina's : | 256 |