30 jaar onafhankelijk in boeken

De perfecte post op LinkedIn


Nederlands | 06-03-2024 | 240 pagina's

9789083359113

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 25,00


 Voorraad

   Op voorraad bij leverancier

   Verzendkosten € 4,95 | Gratis bezorging vanaf € 30,-

   Gratis ingepakt!




Tekst achterflap

LinkedIn heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot een volwaardig B2B-contentplatform voor ondernemers. Met meer dan 10 miljoen accounts is LinkedIn het grootste zakelijke platform van Nederland. En daarmee ook een heel krachtige marketingtool.

Maar veel ondernemers denken bij marketing op LinkedIn nog te vaak vanuit de commerciële hoek. Ze plaatsen berichten waarin ze vertellen hoe goed hun product of dienst is. En juist daarvan is bekend dat het contraproductief werkt. Alleen maar informatie ‘zenden’ is een van de belangrijkste redenen voor mensen om af te haken.

De vraag is hoe je wél goede content maakt. Sterker: hoe je de perfecte post maakt waardoor je opvalt en gewaardeerd wordt. Hoe je een strategie ontwikkelt waardoor je meer leads krijgt. Hoe je bereikt dat mensen je berichten gaan liken, becommentariëren en aanbevelen. Goede content plaatsen dus. Maar wat is dan goede content en wat zijn de ingrediënten van de perfecte post? In dit boek lees je er alles over.

Nieuw in deze 2e herziene en uitgebreide editie:

- Zo zet je LinkedIn strategisch slim in voor meer leads.

- Het laatste nieuws over de werking van het algoritme.

- Hoe je ChatGPT kunt inzetten en wat de voor- en nadelen zijn.

- Boordevol nieuwe tips, voorbeelden en ideeën.

Biografie

Ina Boer is uitgeefcoach en LinkedIn- en marketingcoach voor ondernemers die een boek willen schrijven. Zij was 20 jaar uitgever van managementboeken, waarvan vele op managementboek.nl de nummer 1-positie bereikten. Zij weet dus als geen ander hoe je goede content maakt. Franck Fielemon heeft met meer dan 26.000 volgers en miljoenen impressies LinkedIn weten te ontwikkelen tot duurzame leadbron voor zijn bedrijf Omzetcoach.nl. Dagelijks deelt hij op LinkedIn zijn strategie, tips en inzichten.

Details

EAN :9789083359113
Auteur: 
Uitgever :Duuren Media, Van
Publicatie datum :  06-03-2024
Uitvoering :Paperback / softback
common.Language :Nederlands
Hoogte :229 mm
Breedte :150 mm
Dikte :17 mm
Gewicht :390 gr
Status :Op voorraad bij leverancier
Aantal pagina's :240
Keywords :  contentmarketing;linkedin;sociale media