MENS*ZAKELIJK TELEFONEREN VOLGENS SCHOEVERS

Auteur H.C.M. Slaats
ISBN
9789491743719
Paperback
Inkijkexemplaar
Steeds meer organisaties zien in dat een goede communicatie met de klant bepalend is voor hun succes. Wanneer u binnen uw organisatie de telefoon aanneemt en gasten ontvangt, speelt u een grote rol in de communicatie met de klant. U bepaalt immers voor een belangrijk deel 'het gezicht' van uw organisatie. U verzorgt de eerste contacten met de klant en juist die eerste contacten zijn bepalend voor hoe de klant tegen de organisatie aankijkt. Dit boek gaat in op hoe u namens een organisatie, klantgericht en efficiënt telefoneert en bezoekers ontvangt. Hoewel het boek zich in eerste instantie richt op de werkpraktijk van de telefoniste/receptioniste, is het geschikt voor iedereen die namens een organisatie de telefoon aanneemt of gasten verwelkomt. Het boek gaat uitvoerig in op kennis en vaardigheden die belangrijk zijn in de eerste contacten met klanten.
€ 35,95
Op voorraad
-
+
E-mailen naar een vriend
  • Gratis verzending bij bestellingen boven de € 49,-
  • Eerste boek gratis bij boeken onder de € 10,-
  • Niet goed geld terug garantie 024-3221734
  • Vertel je vrienden over Roelants en ontvang € 5,-
Boekhandel Roelants
Locatie

Boekhandel Roelants [oude mol]
Van Broeckhuysenstraat 34
6511 PJ  Nijmegen

roelants@roelants.nl
024-3221734

Books by Roelants [@Radboud]
Thomas van Aquinostraat 1A
6525 GD  Nijmegen

024-7370273