BORGERS-REICHARDT*MEER OPENS, MEER CLICKS

Auteur Marc Borgers
ISBN
9789492196040
Paperback
Meer opens, meer clicks Succesvol testen en optimaliseren in e-mailmarketing Eén van de beste manieren om te luisteren naar je klanten en te weten wat zij écht willen, is proefondervindelijk vaststellen wat beter werkt. Door te testen en te optimaliseren. E-mail leent zich daar uitstekend voor. Meer opens, meer clicks biedt heldere uitleg, praktische tips, do's & don'ts, testvoorbeelden, ideeën en nationale en internationale cases van onder meer HotelSpecials, ING, Marktplaats, Microsoft, Philips, Samsung, Viking en Vodafone. Plus een handig zevenstappenplan om zelf met testen aan de slag te gaan. Ontdek welke klantsegmenten het beste responderen, op welke dag en welk tijdstip je e-mails zou moeten versturen en welke onderwerpregels en pre-headers voor de meeste opens zorgen. Je leest welke proposities en call-to-actions de meeste clicks genereren en welk e-maildesign het beste scoort. Dit boek staat vol inzichten waarmee je je resultaten structureel verbetert. Het is geschreven voor iedereen die e-mail inzet om te communiceren met klanten (of dat wil gaan doen) en daar meer uit wil halen.
€ 22,00
Op voorraad
-
+
E-mailen naar een vriend
  • Gratis verzending bij bestellingen boven de € 49,-
  • Eerste boek gratis bij boeken onder de € 10,-
  • Niet goed geld terug garantie 024-3221734
  • Vertel je vrienden over Roelants en ontvang € 5,-
Boekhandel Roelants
Locatie

Boekhandel Roelants [oude mol]
Van Broeckhuysenstraat 34
6511 PJ  Nijmegen

roelants@roelants.nl
024-3221734

Books by Roelants [@Radboud]
Thomas van Aquinostraat 1A
6525 GD  Nijmegen

024-7370273