Ethiek van de digitale media

Auteur Marcel Becker
ISBN
9789089533296S
Ramsj

Het internet heeft een ongekende invloed op het leven van de hedendaagse mens. Denk aan Facebook, WhatsApp, e-mail. Het roept daarbij vele ethische vragen op die nog onvoldoende doordacht zijn. Denk aan problemen rondom privacy, intellectueel eigendom, vriendschap en fraude met gegevens. Ethiek en digitale media gaat precies over deze dilemma's. Met dit boek schreef Marcel Becker de eerste Nederlandstalige ethiek van het internet.
Marcel Becker is docent ethiek aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Van zijn hand verscheen eerder Bestuurlijke ethiek (2007).

€ 24,90
Op voorraad
-
+
E-mailen naar een vriend
  • Gratis verzending bij bestellingen boven de € 49,-
  • Eerste boek gratis bij boeken onder de € 10,-
  • Niet goed geld terug garantie 024-3221734
  • Vertel je vrienden over Roelants en ontvang € 5,-
Boekhandel Roelants
Locatie

Boekhandel Roelants [oude mol]
Van Broeckhuysenstraat 34
6511 PJ  Nijmegen

roelants@roelants.nl
024-3221734

Books by Roelants [@Radboud]
Thomas van Aquinostraat 1A
6525 GD  Nijmegen

024-7370273